Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza


Godziny pracy sekretariatu

Poniedziałek, środa-piątek: 7.30-15.30, wtorek: 8.00-16.00Tel.: 42 653 90 47
e-mail: kontakt@lo30.elodz.edu.pl


Sekretariat prowadzi sprawy z zakresu:

  1. Nabór uczniów do liceum, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniom.
  2. Zaświadczenia

    Wydawanie uczniom zaświadczeń potwierdzających fakt uczęszczania do szkoły. Zaświadczenie wydaje się w najkrótszym możliwym czasie, na ustną prośbę ucznia lub rodzica/opiekuna prawnego i po przedstawieniu ważnej legitymacji uczniowskiej.
  3. Wydawanie legitymacji szkolnych i prowadzenie ich rejestru.
  4. Prowadzenie Księgi Uczniów i Księgi Absolwentów XXX LO w Łodzi.
  5. Duplikaty

    Sporządzanie na pisemny wniosek zainteresowanego duplikatów świadectw dojrzałości (wydanych do 2004 r.), świadectw promocyjnych oraz ukończenia szkoły, legitymacji szkolnych. Wniosek o wystawienie duplikatu świadectwa (.doc) składa osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu. Do wniosku o wystawienie duplikatu legitymacji załącza się zdjęcie. Przy odbiorze za każdy ze sporządzonych dokumentów należy dokonać wpłaty w sekretariacie szkoły w wysokości:
    • za duplikat świadectwa - kwoty równej opłacie skarbowej od legalizacji dokumentu w wysokości 26 zł
    • za duplikat legitymacji szkolnej - kwoty równej opłacie skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu w wysokości 9 zł
    Duplikaty wydaje się w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Duplikat odbiera osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu. Odbierający duplikat obowiązany jest wylegitymować się dokumentem tożsamości.
  6. Przygotowywanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
  7. Przyjmowanie deklaracji maturalnych.

    Deklarację należy pobrać ze strony i wypełnioną dostarczyć do sekretariatu szkoły. W przypadku wystąpienia błędów w deklaracji szkoła telefonicznie powiadamia o tym ucznia i wzywa do uzupełnienia braków w wyznaczonym terminie.
  8. Wydawanie wniosków o zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego oraz polisy ubezpieczeniowej uczniom lub rodzicom/opiekunom prawnym.
  9. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej.
  10. Wydawanie na ustną prośbę zainteresowanego loginu i hasła do konta w dzienniku
    elektronicznym.
  11. Przyjmowanie podań i wniosków kierowanych do dyrektora szkoły.

Kierownik gospodarczy szkoły

przyjmuje i realizuje podania o wydanie duplikatów świadectw pracy pracowników szkoły. Sporządzenie duplikatu jest nieodpłatne i wykonywane w najkrótszym możliwie czasie. Podanie o wydanie wniosku świadectwa pracy (.doc).

Pedagog szkoły

prowadzi sprawy dotyczące stypendiów dla uczniów. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy zainteresowane osoby o kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00 osobiście lub pod numerem 42 653 90 47.

Podmiot udostępniający informację:
XXX Liceum Ogólnokształcące im. ks. bpa. Ignacego Krasickiego w Łodzi
odpowiada: Ewa Dudkiewicz
data: 12-04-2022
wytworzył: Ewa Szymańska
data: 12-04-2022
data: 12-04-2022

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 12-04-2022 - Edycja treści
  • 17-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 10-02-2011 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 691